Deweloperzy walczą o klientów

Opublikowano w Deweloperzy

Na rynku nieruchomości mieszkalnych konkurencja pomiędzy deweloperami jest coraz bardziej zażarta. Firmy budowalne nie szczędzą środków na reklamę, mając świadomość, że tylko dotarcie do dużej grupy potencjalnych klientów może przynieść sukces kolejnym inwestycjom.

Deweloperzy są niezwykle aktywni, do czego zachęca ich wysoki popyt na mieszkania. Jednak gdy chodzi o samą reklamę swoich produktów, to nie wszyscy są na tym polu tak skuteczni. Najwięcej szans na powodzenie mają ci deweloperzy, którzy stawiają na nowoczesne kanały komunikacji. Mieszkania kupowane są dzisiaj głównie przez ludzi młodych, dla których naturalnym źródłem informacji jest przede wszystkim internet. I to właśnie tutaj warto zamieszczać swoje ogłoszenia, choć żeby wyróżnić się z tłumu muszą mieć one szczególną, wyrazistą form.

Deweloperzy nie poprzestają więc tylko na zwykłych reklamach. Starają się też wejść w interakcję z nabywcami, na przykład zakładając konta na popularnych portalach społecznościowych. Im więcej takich kanałów, tym szerszy odbiór, a to oczywiście przekłada się na dotarcie do liczniejszej grupy potencjalnych nabywców. Firmy deweloperskie starają się w ten sposób zbudować swoją silną markę, przedstawiając się jako firma nowoczesna, z bogatą ofertą i przede wszystkim z pozytywnymi opiniami innych klientów.

 

Popularne

kwiecień 15, 2016 5665

Rodzaje osiedli mieszkaniowych

Osiedle mieszkaniowe – z jednej strony wiadomo jak wygląda, z drugiej okazuje się, że trudno znaleźć jego jednoznaczną definicję, która przedstawiałaby wszystkie cechy tej miejskiej struktury. Mało osób zdaje sobie również sprawę, jak klasyfikowane są osiedla… Czytaj całość..
październik 09, 2014 3897

U którego dewelopera można liczyć na dywidendę?

Polityka dywidendowa spółek deweloperskich notowanych na warszawskiej giełdzie jest bardzo prosta. Część spółek, jak JHM, JW. Construction, PC Corp oraz Polnord nie wypłacają dywidend w ogóle, tylko zasilają wypracowanym zyskiem kapitał zapasowy. Odwrotną… Czytaj całość..
3791

Platforma „Property Breakers” - alternatywa dla korzystania z pośredników na rynku nieruchomości oraz motoryzacji?

Już niebawem „w sieci” będzie dostępna nowa, bardzo innowacyjna usługa dla uczestników dwóch dużych sektorów… Czytaj całość..
3753

Górnośląski rynek nieruchomości handlowych

Na Górnym Śląsku nasycenie powierzchnią handlową jest najniższe ze wszystkich największych aglomeracji w Polsce. Na… Czytaj całość..
3701

Ranking kosztów wynajmu

Łódź jest czwartym największym ośrodkiem akademickim w Polsce. Są tutaj 23 wyższe uczelnie, liczba studentów sięga 120… Czytaj całość..

Zobacz również

marzec 31, 2016 2016

Jak inwestorzy oceniają rynek?

Rok 2015 upłynął pod znakiem wzrostu gospodarczego i ożywienia na rynku nieruchomości. PKB wzrosło o 3,5 procent, a największą siłą napędową dla gospodarki była konsumpcja wewnętrzna. Zwiększyło się zatrudnienie i płace, a to znalazło odzwierciedlenie także… Czytaj całość..
listopad 20, 2016 1480

Budownictwo mieszkaniowe po trzech pierwszych kwartałach

W okresie od stycznia do września tego roku oddano do użytku więcej mieszkań niż w tym samym okresie 2015 r. Zwiększyła się także liczba pozwoleń na budowę, co każe sądzić, że trend wzrostowy jeszcze się nie zakończył i deweloperzy wciąż mają motywację do… Czytaj całość..
2216

Co to dom pasywny?

Budując dom, coraz większą uwagę zwracamy na to, w jakiej technologii zostanie on wybudowany, jakie później koszty… Czytaj całość..
4456

Inteligentny budynek bez remontu

Nowoczesne technologie na stałe wkraczają do naszego codziennego życia. Prawdziwa rewolucja nie ominęła również branży… Czytaj całość..
2570

Czy będzie nam łatwiej o mieszkanie?

Mieszkanie dla Młodych to drugi, po RnS, program wsparcia dla młodych kredytobiorców. Komu ułatwi życie? Osobom przed… Czytaj całość..

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii, w celach reklamowych i statystycznych. Pliki cookies są zapisane w pamięci Twojej przeglądarki. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies. Dowiedz się więcej o naszej polityce To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk