Deweloperzy walczą o klientów

Opublikowano w Deweloperzy

Na rynku nieruchomości mieszkalnych konkurencja pomiędzy deweloperami jest coraz bardziej zażarta. Firmy budowalne nie szczędzą środków na reklamę, mając świadomość, że tylko dotarcie do dużej grupy potencjalnych klientów może przynieść sukces kolejnym inwestycjom.

Deweloperzy są niezwykle aktywni, do czego zachęca ich wysoki popyt na mieszkania. Jednak gdy chodzi o samą reklamę swoich produktów, to nie wszyscy są na tym polu tak skuteczni. Najwięcej szans na powodzenie mają ci deweloperzy, którzy stawiają na nowoczesne kanały komunikacji. Mieszkania kupowane są dzisiaj głównie przez ludzi młodych, dla których naturalnym źródłem informacji jest przede wszystkim internet. I to właśnie tutaj warto zamieszczać swoje ogłoszenia, choć żeby wyróżnić się z tłumu muszą mieć one szczególną, wyrazistą form.

Deweloperzy nie poprzestają więc tylko na zwykłych reklamach. Starają się też wejść w interakcję z nabywcami, na przykład zakładając konta na popularnych portalach społecznościowych. Im więcej takich kanałów, tym szerszy odbiór, a to oczywiście przekłada się na dotarcie do liczniejszej grupy potencjalnych nabywców. Firmy deweloperskie starają się w ten sposób zbudować swoją silną markę, przedstawiając się jako firma nowoczesna, z bogatą ofertą i przede wszystkim z pozytywnymi opiniami innych klientów.

 

Popularne

kwiecień 15, 2016 5466

Rodzaje osiedli mieszkaniowych

Osiedle mieszkaniowe – z jednej strony wiadomo jak wygląda, z drugiej okazuje się, że trudno znaleźć jego jednoznaczną definicję, która przedstawiałaby wszystkie cechy tej miejskiej struktury. Mało osób zdaje sobie również sprawę, jak klasyfikowane są osiedla… Czytaj całość..
październik 09, 2014 3776

U którego dewelopera można liczyć na dywidendę?

Polityka dywidendowa spółek deweloperskich notowanych na warszawskiej giełdzie jest bardzo prosta. Część spółek, jak JHM, JW. Construction, PC Corp oraz Polnord nie wypłacają dywidend w ogóle, tylko zasilają wypracowanym zyskiem kapitał zapasowy. Odwrotną… Czytaj całość..
3685

Platforma „Property Breakers” - alternatywa dla korzystania z pośredników na rynku nieruchomości oraz motoryzacji?

Już niebawem „w sieci” będzie dostępna nowa, bardzo innowacyjna usługa dla uczestników dwóch dużych sektorów… Czytaj całość..
3673

Górnośląski rynek nieruchomości handlowych

Na Górnym Śląsku nasycenie powierzchnią handlową jest najniższe ze wszystkich największych aglomeracji w Polsce. Na… Czytaj całość..
3614

Ranking kosztów wynajmu

Łódź jest czwartym największym ośrodkiem akademickim w Polsce. Są tutaj 23 wyższe uczelnie, liczba studentów sięga 120… Czytaj całość..

Zobacz również

marzec 31, 2016 1573

Dobre perspektywy dla rynku hipotek

Wartość kredytów hipotecznych udzielonych w zeszłym roku to prawie 42 miliardy złotych. W porównaniu do roku 2014, to kwota o 1,4 mld więcej – wzrost o 3,7 procent rok do roku. Wzrost nie jest może imponujący, ale w przypadku, gdy rynek mieszkaniowy dopiero… Czytaj całość..
grudzień 14, 2013 2592

Biurowce klasy B

Biurowce o nieco gorszym standardzie albo po prostu starsze budynki, które nie doczekały się modernizacji, mają większy problem ze znalezieniem najemców niż ich odpowiedniki klasy A. Takich biurowców klasy B jest w Warszawie całkiem sporo, zresztą nie tylko w… Czytaj całość..
2967

40 nowych galerii handlowych

W 2013 roku do użytku ma zostać oddana rekordowo duża ilość powierzchni handlowej. Wysoka podaż nie spowoduje jednak… Czytaj całość..
2273

Co dają zwolnienia z podatku?

Czy gminie opłaca się rezygnacja z podatku od nieruchomości? Taka decyzja uszczupla budżet gminy o kilkaset tysięcy… Czytaj całość..
1589

Coraz więcej zgłoszeń do MdM na Dolnym Śląsku

W 2015 roku mieszkańcy Dolnego Śląska złożyli w sumie ponad 4500 wniosków o kredyt w ramach MdM. Wartość tych pożyczek… Czytaj całość..

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii, w celach reklamowych i statystycznych. Pliki cookies są zapisane w pamięci Twojej przeglądarki. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies. Dowiedz się więcej o naszej polityce To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk