Deweloperzy walczą o klientów

Opublikowano w Deweloperzy

Na rynku nieruchomości mieszkalnych konkurencja pomiędzy deweloperami jest coraz bardziej zażarta. Firmy budowalne nie szczędzą środków na reklamę, mając świadomość, że tylko dotarcie do dużej grupy potencjalnych klientów może przynieść sukces kolejnym inwestycjom.

Deweloperzy są niezwykle aktywni, do czego zachęca ich wysoki popyt na mieszkania. Jednak gdy chodzi o samą reklamę swoich produktów, to nie wszyscy są na tym polu tak skuteczni. Najwięcej szans na powodzenie mają ci deweloperzy, którzy stawiają na nowoczesne kanały komunikacji. Mieszkania kupowane są dzisiaj głównie przez ludzi młodych, dla których naturalnym źródłem informacji jest przede wszystkim internet. I to właśnie tutaj warto zamieszczać swoje ogłoszenia, choć żeby wyróżnić się z tłumu muszą mieć one szczególną, wyrazistą form.

Deweloperzy nie poprzestają więc tylko na zwykłych reklamach. Starają się też wejść w interakcję z nabywcami, na przykład zakładając konta na popularnych portalach społecznościowych. Im więcej takich kanałów, tym szerszy odbiór, a to oczywiście przekłada się na dotarcie do liczniejszej grupy potencjalnych nabywców. Firmy deweloperskie starają się w ten sposób zbudować swoją silną markę, przedstawiając się jako firma nowoczesna, z bogatą ofertą i przede wszystkim z pozytywnymi opiniami innych klientów.

 

Popularne

kwiecień 15, 2016 5514

Rodzaje osiedli mieszkaniowych

Osiedle mieszkaniowe – z jednej strony wiadomo jak wygląda, z drugiej okazuje się, że trudno znaleźć jego jednoznaczną definicję, która przedstawiałaby wszystkie cechy tej miejskiej struktury. Mało osób zdaje sobie również sprawę, jak klasyfikowane są osiedla… Czytaj całość..
październik 09, 2014 3805

U którego dewelopera można liczyć na dywidendę?

Polityka dywidendowa spółek deweloperskich notowanych na warszawskiej giełdzie jest bardzo prosta. Część spółek, jak JHM, JW. Construction, PC Corp oraz Polnord nie wypłacają dywidend w ogóle, tylko zasilają wypracowanym zyskiem kapitał zapasowy. Odwrotną… Czytaj całość..
3716

Platforma „Property Breakers” - alternatywa dla korzystania z pośredników na rynku nieruchomości oraz motoryzacji?

Już niebawem „w sieci” będzie dostępna nowa, bardzo innowacyjna usługa dla uczestników dwóch dużych sektorów… Czytaj całość..
3693

Górnośląski rynek nieruchomości handlowych

Na Górnym Śląsku nasycenie powierzchnią handlową jest najniższe ze wszystkich największych aglomeracji w Polsce. Na… Czytaj całość..
3633

Ranking kosztów wynajmu

Łódź jest czwartym największym ośrodkiem akademickim w Polsce. Są tutaj 23 wyższe uczelnie, liczba studentów sięga 120… Czytaj całość..

Zobacz również

marzec 31, 2016 1656

Korzystne dane z rynku nieruchomości

Na rynku nieruchomości w ubiegłym roku dokonano transakcji o łącznej wartości czterech miliardów złotych. Ewidentnie zwiększyło się zainteresowanie rynkami lokalnymi. Już nie tylko Warszawa, ale i inne miasta wojewódzkie przyciągają inwestorów i to właśnie… Czytaj całość..
czerwiec 06, 2019 1558

Dlaczego firmy zmieniają biura?

Podaż biur na wynajem jest bardzo duża, co zachęca przedsiębiorców do zmiany swojej siedziby. Dzięki temu można oszczędzić na wydatkach, a przy okazji podnieść standard biura, bo nowoczesne biurowce oferują znacznie więcej wygód niż starsze budynki, mimo że… Czytaj całość..
1969

Top 5 kwiatów, które warto posadzić w przydomowym ogrodzie

Jest wiele kwiatów, które warto posadzić w swoim ogrodzie, np. piękne lilie. Można kierować się różnymi schematami, np.… Czytaj całość..
2158

Rynek nieruchomości we Wrocławiu

Podczas wakacji na wrocławskim rynku nieruchomości spadła liczba transakcji sprzedaży mieszkań, jednocześnie na rynku… Czytaj całość..
1727

Słaba jesień dla MdM

Mimo nowych limitów w MdM, we wrześniu liczba przyjętych wniosków wyglądała dość skromnie na tle danych z 2015 roku.… Czytaj całość..

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii, w celach reklamowych i statystycznych. Pliki cookies są zapisane w pamięci Twojej przeglądarki. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies. Dowiedz się więcej o naszej polityce To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk